poniedziałek, 27 maja 2013

Dwa.

Z racji kontynuacji "Dzieci w akcji" dzisiejsze zdjęcie też przedstawia małego, kochanego potworka, za którym nadążyć przez tygodniowy wyjazd było naprawdę trudno, a że ja jak zwykle wrobiłam się w rolę opiekunki do dzieci znajomych mojej mamy, musiałam mieć z tego jakieś korzyści. Zdjęć z tego wyjazdu będzie więcej, bo miałam jeszcze pewnego rudzielca jako modelkę, ale na to przyjdzie czas.


Kojarzyło mi się, że była akurat w trakcie mówienia: "A ciocia chce kwiatka?". Chciałam, a jakże :)
Specjalne podziękowania dla offwall za wykonanie cudownego szablonu jak z profesjonalnej szabloniarni :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie niezmiernie ważny.
Będzie mi bardzo miło jak zaczniesz obserwować mojego bloga. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...